Garantie & Klachten – Promolijn

Garantie

De producten die Promolijn levert zijn van een deugdelijke kwaliteit die een jarenlang gebruik onder normale omstandigheden garandeert.

Onder de producten die geleverd worden zijn veel breuk gevoelige artikelen inbegrepen. De breukgevoeligheid wordt mede bepaald door het juiste gebruik.

De aangebrachte bedrukking op glaswerk, aardewerk en porselein zijn geschikt voor de vaatwasser. Door het inbranden op hoge temperaturen fuseert de opdruk met het materiaal en is daardoor zeer slijtvast.

De particuliere klant heeft 14 dagen bedenktijd en kan zonder opgave van reden de geleverde voorraad producten terugsturen. Het betaalde bedrag wordt dan binnen 14 dagen terug betaald. Producten die specifiek in opdracht van de particulieren klant wordt gemaakt vallen onder dezelfde regels als de zakelijke klanten.

Voor zakelijke klanten geldt dat in zijn of haar opdracht vervaardigde producten, zij afname plichtig zijn. Aangezien het eindproduct van vele factoren afhankelijk is kan op verzoek van de klant een proef exemplaar worden toegestuurd. Na goedkeuring wordt de opdracht in productie gezet en is daarmee onherroepelijk.

Klachten

Mocht u, ondanks bovenstaande toch klachten hebben dan kunt u deze aan ons voorleggen. Wij zullen dan in overleg met u, in alle redelijkheid proberen deze klachten op te lossen.

Mochten wij, zowel zakelijk als particulier er in gemeenschappelijkheid niet uitkomen dan kunt u met uw klacht zich wenden bijv. tot een civiel rechter of kantonrechter in Nederland. Voor de consument staat veel mogelijkheden op een rij op de website van de overheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/consument-en-recht